Navigace

Reklamace zboží

  • Reklamaci můžete osobně předat na naši prodejně
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

    BRNOCLIMA spol.s r.o.
    Košinova 13
    612 00 Brno-Královo Pole

    Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura)

    Jak postupovat když…

    Je přijaté zboží poškozené

    Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
    Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

    Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
  • Toptrans – oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

    Lhůta pro vyřízení reklamace

    V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
    V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.